Tuesday 14 March 2017 By: Naemah

MIQDAD: 5 MONTHS OLD




Alhamdulillah, syukur ummi panjatkan pada Allah. Kini genap sudah usia Miqdad 5 bulan. Miqdad membesar dengan baik dan sempurna. Semakin hari semakin comel dan bijak :)

Check up Miqdad di klinik juga sudah. Kali ini ditemani abang-abang. Jika dulu, setiap kali check up Anas dan Mussaab di klinik ditemani abi, nampaknya ia berbeza untuk Miqdad. Ummi yang drive sendiri :) keterpaksaan membuatkan ummi mampu memandu walaupun dulu sangat takut. Ummi terpaksa, memandangkan abi selalu jauh. 

Oh ya, Miqdad sekarang dah ada 1 batang gigi yang baru tumbuh. Patutlah asyik nak menggigit je :) tinggal sebulan saja lagi untuk Miqdad disuap makan selain susu ibu. Ummi tengah berfikir-fikir nak mulakan dengan puri apa. Walaupun ummi dah ada pengalaman lepas, namun perasaan teruja dan tak sabar tetap ada. Tak sabar nak tengok Miqdad makan, merangkak, berjalan, dan seterusnya. 

Miqdad baru saja menempuh perjalanan yang jauh bersama ummi, abi dan abang-abang. Miqdad naik kapal terbang buat pertama kali dan menjelajah bumi Kota Kinabalu :) Alhamdulillah.

Miqdad anak ummi yang sangat istimewa. Ya, sama seperti Anas dan Mussaab. Tiada berbeza. Ummi sayang ketiganya. 

Semoga membesar dengan baik ya sayang. Insya Allah. Allah pasti menjaga anak-anak ummi.



(13/3/2017)


0 comments:

Post a Comment