Tuesday 26 June 2018 By: Naemah

SELAMAT PENGANTIN BARU: FAIZ DAN TASNI




Pada raya ke-4 dan ke-6, kami sempat menghadiri dan meraikan bersama majlis perkahwinan anak saudaraku Faiz. Faiz merupakan anak saudaraku yang ke-5 yang sudah mendirikan rumahtangga. Alhamdulillah.

Majlis akad nikah diadakan pada hari raya ke-3, di mana kami masih berada di Kota Bharu rumah ibu mertuaku. Walaubagaimanapun kami diberi kesempatan untuk hadir ke majlis di rumah pengantin perempuan pada 4 Syawwal dan di rumah abangku pada 6 Syawwal, sebelum kami sekeluarga bertolak balik ke Semenyih.

Kedua majlis di rumah pengantin perempuan dan pengantin lelaki berjalan dengan sangat lancar. Pada hari tersebut juga dapat berjumpa dengan lebih ramai saudara mara yang sudah lama tak berjumpa. Kebetulan cuti sekolah dan cuti hari raya, maka ramai yang dapat hadir ke majlis kesyukuran yang diadakan ini.

Semoga Allah memberkati pasangan pengantin Faiz dan Tasni. Semoga ikatan yang baru diikat ini dilimpahi dengan rahmat, sakinah dan mawaddah hendaknya. Semoga berbahagia hingga ke syurga. Insya Allah.








0 comments:

Post a Comment