Sunday 15 October 2017 By: Naemah

ILHAM MIQDAD TURNS 1




13/10/16-13/10/17

Alhamdulillah.
Genap setahun sudah usia anak ummi Ilham Miqdad bin Mohd Suzainizam.

Setahun sudah mengenal dunia. Dari berbaring tak mampu buat apa-apa, kini dah tegap berdiri dan riang bermain dan ketawa. Miqdad masih belum boleh berjalan dengan baik, tapi sudah ada usaha melangkah. Hanya beberapa langkah, kemudian sambung merangkak. Takpelah, Miqdad masih belum ready sepenuhnya. Insya Allah, nanti cuba lagi ye. 

Seperti Anas dan Mussaab, ummi dan abi tak buat sebarang majlis atau beli hadiah. Maaf ya sayang. Yang pasti ummi dan abi tak lupa. Ummi tak pernah lupa hari lahir anak-anak ummi. Tiada sambutan bukan bererti tidak sayang, lebih dari itu adalah ingatan dan doa yang tak pernah putus. Moga anak-anak ummi sentiasa dikurniakan kesihatan dan kebaikan dalam hidup. Insya Allah.

Sempena hari kelahiran Miqdad ini juga, ummi doakan semoga Miqdad membesar dengan sihat, cerdas dan cerdik, dan disayang Allah sentiasa. Ummi dan abi sayangkan Miqdad. Sama seperti sayang Anas dan Mussaab. Semoga baik-baik saja hidup kalian. Saling menyayangi dan saling mendoakan sesama adik beradik ya.

Selamat hari lahir Miqdad. Ummi love you very much!

0 comments:

Post a Comment