Friday 21 October 2016 By: Naemah

TERIMA KASIH SAYANG

Terima kasih suamiku, yang gembira dengan kehamilan anak ketiga. Yang tetap menjaga dan menyayangi dari awal mengandung hingga akhirnya melahirkan.

Terima kasih suamiku, yang ada di sisi ketika aku bertarung nyawa melahirkan si kecil ini. Yang tak putus memberi kata semangat dan ingatan. Yang tetap menghiburkan, demi aku tidak terlalu memikirkan kesakitan. 

Terima kasih suamiku, yang mengambil tugas menjaga anak-anak yang dah besar, namun masih perlukan sepenuh perhatian. Setia melayan karenah dan ragam mereka, meski kau juga sangat penat. 

Terima kasih suamiku, sedaya upaya kau menguruskan anak kecil ini dengan tanganmu, meski adakala dirimu juga dalam kerumitan. 

Terima kasih suamiku, kerana menjadi suami yang sejati dan terbaik. Memenuhi segala keperluan, menjaga dan menyayangi dengan sepenuh hati. Tak pernah mengabaikan, tak pernah melepas tangan. 

Terima kasih suamiku, dikau tetap yang terbaik. Melengkapi kehidupan ini, sentiasa menyenangkan hati ini, dan sentiasa tenang, sabar dan hikmah mendepani ujian rumahtangga.

Pada siapa lagi harus aku berterima kasih. Hanya pada Dia yang Maha baik, menghadirkan dirimu dalam hidupku. Yang mentakdirkan dirimu sebagai jodohku. 

Terima kasih sayang. Semoga Allah sentiasa menjaga dan menyayangimu. Semoga petunjuk Allah sentiasa melorongmu ke jalan yang diredhaiNya. 

Alhamdulillah. Rasa kesyukuran ini aku panjatkan pada Allah yang Maha Esa.

0 comments:

Post a Comment