Friday 8 April 2016 By: Naemah

APRIL DAN REJAB UPDATE

Berada di kampung..
Entah kali ke berapa balik kampung tahun ni. Agak kerap juga, atas pelbagai sebab. 
Kali ni pulang agak lama memandangkan suami akan bertugas di Labuan selama seminggu.


Alhamdulillah kandungan dah masuk 13 minggu. Syukur pada yang ESA atas anugerah dan nikmat ini. Semoga Allah sentiasa menjaga kandunganku.

Anas dan Mussaab makin membesar, sihat dan cerdik. Alhamdulillah.. Dah terlalu lama tak update tentang aktiviti dan pencapaian mereka di dalam blog ini. Tak dapat nak catatkan tentang mereka dek kerana kekangan demi kekangan. Tambahan pula menghadapi 3 bulan pertama mengandung yang penuh cabaran. Langsung tiada mood untuk menulis di blog.

Kini keadaan diri semakin baik. Tiada morning sickness yang mengganggu lagi. Makan pula bertambah2 seleranya. Excited nak teruskan minggu2 yang berikutnya. Insya Allah segalanya akan lebih baik.

Kini di bulan April 2016. Dah masuk 1 Rejab, Subhanallah. Bererti kian mendekati Ramadhan yang seterusnya. Ramadhan yang dinanti, semoga dapat bersua. Ramadhan kali ini akan ditempuhi dalam keadaan diri berbadan dua. Insya Allah dapat sempurnakan Ramadhan ini dengan sebaiknya. Lagipun sudah ada pengalaman berpuasa ketika mengandung. Ketika mengandungkan Anas dan Mussaab juga sempat melalui Ramadhan yang berkat. Alhamdulillah segalanya baik.

Semoga Allah menjaga kesihatanku dan anak yang sedang kukandung. Semoga Allah sentiasa menjaga kekuargaku, suami dan anak anakku. Semoga sentiasa dalam rahmat dan kasih sayangNya. Aameen


0 comments:

Post a Comment