Saturday 11 February 2017 By: Naemah

PINDAH RUMAH LAGI

Kini sudah lebih 6 tahun membina rumahtangga. Dan sudah masuk kali ke-5 kami berpindah rumah. Boleh katakan setahu sekali :D

Tapi kali ini sedikit berbeza, kerana kami sudah berpindah ke rumah sendiri, bukan menyewa lagi. Alhamdulillah. 

Kali ni juga jarak rumah lama ke rumah baru tidak jauh.  Semenyih-Semenyih :) tak sampai 1km pun. Angkut barang sendiri je semua. Tapi barang masih belum diangkut kesemuanya. Insya Allah, bulan 3 akan kosongkan rumah sewa kami itu.

Dah cukup sebulan berada di rumah kami. Alhamdulillah, sangat terasa kelainannya. Bersyukur, teratak ini menjadi tempat kami anak beranak berteduh. 

2017, kami mulakan kehidupan di rumah ini. Suamiku masih setia bersama Xilog, Anas (5tahun) sudah pun bersekolah di Genius Aulad, Mussaab (3tahun) menemani ummi setiap hari bersama adiknya, Miqdad (4bulan) yang menjadi ahli baru dalam keluarga kami. Aku pula, kini dah boleh drive sendiri hantar dan ambil Anas dari sekolah :)

Alhamdulillah, di atas nikmat dan rezeki yang Allah kurniakan. Terlalu banyak, tak terhitung. Semoga kami bahagia di sini hidup bersama. Semoga Allah memberkati keluarga kami, dan rezeki yang dikurniakan buat kami.

Ya Allah, pimpin langkah kami menuju redhaMu. Aku tahu, semua ini adalah pinjaman dariMu.


 

0 comments:

Post a Comment