Saturday 3 February 2018 By: Naemah

SEKADAR TERIMA KASIH



Terima kasih kerana cukupkan makan pakaiku. Malahan sudah terlebih dari yg perlu.


Terima kasih sediakan aku tempat tinggal untuk berteduh. Tempat yg selesa dan menenangkan.


Terima kasih bayarkan hutang pengajianku. Tak pasal2 kena tanggung semua tu kan?


Terima kasih banyak membantu urusan rumahtangga yg x pernah sempurna aku lakukan.


Terima kasih jadi ayah yang terbaik untuk anak-anak. Yang menyayangi dan melindungi.


Terima kasih cukupkan segala nafkah.


Terima kasih menyayangi dan menghormati ahli keluargaku.


Terima kasih byk bersabar, dan terus bersabar dengan segala sikap dan tingkah burukku, yang mungkin bukan begini yg pernah kamu harapkan dari seorang isteri.


Terima kasih.

Aku hanya ingin berterima kasih.

Kamu sudah memberi yg terbaik utk diri ini.


Tidak aku nafikan kekuranganmu, lantaran kamu juga manusia biasa.

Namun kekuranganku pastinya lebih banyak.


Andai ada salahmu padaku, 

Percayalah. Aku maafkan segalanya.

Dan aku tak ingin ingat semuanya.


Kerana pasti,

Kebaikanmu lebih banyak.


Dan aku,

Mahu untuk terus berterima kasih.


Semoga Allah sentiasa merahmatimu.

Semoga Allah sentiasa kasih padamu.

Kerana kamu sudah mencuba yg terbaik. 

Sudah yg terbaik!

0 comments:

Post a Comment