Saturday 15 April 2017 By: Naemah

TERLALU BANYAK KHILAF INI

Akan ada satu saat, kita akan merasakan; kita adalah seorang isteri dan ibu yang sangat TERUK.

Ya, sekarang ini beginilah rasaku. Saat merasakan tidak mampu menjadi yang terbaik pada suami dan anak-anak. Saat merasakan watakku, jauh dari watak seorang isteri dan ibu yang layak dibanggakan.

Terlalu teruk. Hingga terasa luluh hatiku. Terlalu banyak dosaku pada mereka.

Aku hanya mahu menangis. Menangis semahunya sendirian. Biarlah hati terawat sendiri, dan aku sedaya upaya mencuba lagi, untuk jadi yang lebih baik.

Aku sedar, seteruk mana sekali pun, aku masih disayangi dan dicintai. Dan aku percaya, aku masih DIPERLUKAN dalam hidup mereka. Kerana aku isteri. Kerana aku ibu. Aku wanita penting dalam kehidupan mereka.

Maafkan aku suami. Maafkan ummi wahai anak. 

0 comments:

Post a Comment