Friday 26 February 2016 By: Naemah

MY BLOG: 1st ANNIVERSARY :)




Genap setahun usia blog ini. Setahun sudah aku setia menulis di sini, meskipun bukan saban hari. Di sini tempat aku mencoret idea, mencurah rasa, membuka cerita, dan menyimpan kenangan. 

Entri pertamaku suatu ketika dulu taaruf
Ya, pada asalnya ingin fokus pada catatan tentang homeschooling anak anakku. Tapi akhirnya ia bukan sekadar homeschooling. Malah, banyak pula kisah homeschooling yang gagal dicatat dengan sempurna. Atas banyak halangan, update tentang homeschooling anak anak menjadi sukar dan terbatas. Insya Allah akan usahakan yang terbaik lagi :)

Menulis memang sudah menjadi minat sejak dulu. Seronok dan rasa puas bila dapat hasilkan satu tulisan. Tak kisah, ia menarik untuk orang lain atau tidak, yang penting hati sendiri yang seronok nak baca semula tulisan sendiri. Namun yang cuba aku ingatkan diri, biarlah tulisan itu baik dan bermanfaat. Mudah mudahan ada sedikit ilmu yang akan sampai pada sesiapa yang singgah di blog ini. Insya Allah.

2016. Tahun baru yang kian mencabar. Insya Allah akan terus setia menulis di sini meskipun bersama kekangan masa dan kesukaran yang bakal ditempuh. 

Semoga Allah permudahkan, dan semoga ia bermanfaat ;) 


0 comments:

Post a Comment