Sunday 3 January 2016 By: Naemah

TAHUN BARU: 2016




Selamat tahun baru 2016 kepada semua. Alhamdulillah dipanjangkan usia untuk terus  melangkah di tahun baru ini, yang pasti punya pahit dan manisnya tersendiri. Semoga akan terus melangkah gagah di tahun baru ini.

Azam tahun baru??
Pastinya mahu menjadi yang lebih baik dari tahun lalu. Menjadi isteri dan ibu yang membahagiakan suami dan anak anak, menjadi hamba Allah yang taat dan lebih berusaha mencari keredhaanNya. Insya Allah..

Tahun ini berpindah rumah lagi. Dari Kajang ke Semenyih pula :) insya Allah ini rumah sewa terakhir sebelum dapat tinggal di rumah sendiri yang masih belum siap. Insya Allah.. Andai diberi usia lagi di masa yang mendatang. 

Tahun ini, Anas berusia 4 tahun dan Mussaab pula 2 tahun. Dah besar anak anak ummi :) Alhamdulillah syukur di atas anugerah tak ternilai ini. Syukur ada mereka yang sering menghiburkan hatiku..

Usia perkahwinan juga baru menjengah 5 tahun. Alhamdulillah dan syukur atas ikatan cinta ini. Aku dan dia masih bersama, saling mencintai dan berusaha menjadi pasangan yang terbaik dan membahagiakan. Semoga Allah panjangkan jodoh ini hingga ke syurgy. Ameen...

Semoga di tahun baru ini, kita akan terus diberi kekuatan dalam menempuh segala ranjau dan duri. Semoga dipermudahkn segala urusan. Aameen 


0 comments:

Post a Comment